Λογοθεραπεία
Λογοθεραπεία
Η Λογοθεραπεία στο Habilis επικεντρώνεται στην ενίσχυση και αποκατάσταση της ομιλίας και της επικοινωνίας, προσφέροντας λύσεις για ποικίλες διαταραχές και δυσκολίες που σχετίζονται με το λόγο.
Η θεραπευτική μας προσέγγιση έχει ως στόχο την επίτευξη μιας βελτιωμένης και φυσικής επικοινωνίας, προσαρμοσμένη στις ανάγκες κάθε ατόμου, ανεξαρτήτως ηλικίας ή βαθμού δυσκολίας.
Η θεραπευτική μας παρέμβαση καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων, από φωνολογικές και αρθρωτικές δυσκολίες, όπως η δυσκολία στην παραγωγή συγκεκριμένων ήχων, μέχρι πιο σύνθετες καταστάσεις όπως ο τραυλισμός και η ταχυλαλία.
Εξειδικευόμαστε επίσης στην αντιμετώπιση αναπτυξιακών διαταραχών, διαταραχών σίτισης, διαταραχών κατανόησης, διαταραχών σίτισης καθώς και δυσκολιών στην έκφραση και στην επικοινωνία.
Οι θεραπευτές μας, με τις υψηλές γνώσεις και την εμπειρία τους, χρησιμοποιούν σύγχρονες και αποτελεσματικές τεχνικές για να βοηθήσουν τους ασθενείς να ξεπεράσουν τις προκλήσεις τους. Κάθε πρόγραμμα θεραπείας είναι εξατομικευμένο και αποσκοπεί στην ενίσχυση της επικοινωνιακής ικανότητας, παρέχοντας πολύτιμα εργαλεία και στρατηγικές για μια πιο ευχάριστη και αποτελεσματική επικοινωνία στην καθημερινή ζωή.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να εξετάσουμε πώς μπορούμε να στηρίξουμε τις ανάγκες σας και να προχωρήσουμε μαζί προς την βελτίωση της ομιλίας και της επικοινωνίας του παιδιού σας.
Μελέτη Περιπτώσεων
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1η : Αγόρι 3 ετών και 4 μηνών επικοινωνεί λεκτικά με τους γονείς του αλλά η ομιλία του είναι δυσκατάληπτη από ανθρώπους εκτός του οικογενειακού περιβάλλοντος .
Ο/Η λογοθεραπευτής-τρια αξιολογεί τη συνολική εικόνα του παιδιού, ενισχύει τη στοματοκινητική του ικανότητα (όπου απαιτείται), δείχνει το σωστό τρόπο και τόπο παραγωγής των φωνημάτων ενώ παράλληλα καθοδηγεί τους γονείς ώστε να είναι συνοδοιπόροι του θεραπευτικού προγράμματος.
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 2η : Κορίτσι 2 ετών και 3 μηνών έχει περιορισμένη ομιλία (10-15 λέξεις), φτωχή βλεμματική επαφή ενώ αγαπά να επαναλαμβάνει στερεοτυπικές κινήσεις (ξεφύλλισμα παιδικού παραμυθιού).
Ο/Η λογοθεραπευτής-τρια θα πάρει πλήρη ιστορικό, θα ενθαρρύνει κάθε ευκαιρία για οπτική επαφή, θα δημιουργήσει συνθήκες εκμάθησης εκμεταλλευόμενος-η τις κινήσεις που αρέσουν στο παιδί και θα εκπαιδεύσει τους γονείς ώστε να ακολουθούν το ίδιο μοντέλο μάθησης στο σπίτι.
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 3η : Αγόρι 9 ετών παρουσιάζει μειωμένες κοινωνικές σχέσεις , δυσκολία έναρξης και διατήρησης μίας συζήτησης και αδυναμία κατανόησης του μεταφορικού λόγου (σύμφωνα με τις μαρτυρίες των γονιών αλλά και των εκπαιδευτικών του).
Ο/Η λογοθεραπευτής-τρια θα οργανώσει παιχνίδια ρόλων ώστε να δώσει ευκαιρίες ανάπτυξης συζήτησης, θα ενισχύσει μέσω οπτικών ιστοριών τις ικανότητες ενσυναίθησης και θα δημιουργήσει ασκήσεις με στόχο τη κατανόηση και χρήση ιδιωματισμών.